Kızlar merhaba 38+2 haftaligim üç gündür inanılmaz bel ağrısı çekiyorum özellikle otururken uyanınca hafifliyor biraz hatta un acile gittim sanci yok ultrasindan bakdi rahim ağzı kapalı selviks iyi suyu iyi ama açılmaya bakmadı sizce bu normal mi doğum habercisi mi🤔