Paramedik_Anne_112 Kızlar sabahtan beri makat tarafında mı ön tarafta mı ney ara ara itme gibi ağrı oluyor ama çok hafif korkuyorum rahim büyüdüğü için mi?
Fatmakara97 Paramedik_Anne_112 valla bende de olmuştu doktora gidemedim ama geçti sonra eğer gidebiliyorsa git
Mom3834 Paramedik_Anne_112 erken haftalarda 10-11-12 bel ve popo kas ağrıları oluyor sonra geçiyor. 20 lerin ortasında geri geliyor 🙈
Mom3834 Paramedik_Anne_112 yok merak etmeyin cok normal, rahim büyüyor.. her şey geriliyor organlar yer değiştiriyor. Coook normal
Suheylamum Bende 11+4 günlük hamileyim benimde karnımın altında böyle bir hassasiyet var gibi aciyor gibide bazen anolamıyorum insaAllah kötü birşey yoktur