Gizem93 Merhaba arkadaşlar 16.haftamdayım dün gece bacak ve diz agrısından uyuyamadım resmen. Daha once boyle bisey olmamiştı gündüz agrı yok ama gece cok siddetli oluyor vitamin kullanıyorum ek olarak magnezyum mu gerekli ki acaba.
Tugce-ylds Gizem93 biraz erken başlamış canım bende 32 haftadayım geceleri kramp giriyor bacaklarıma artık magnezyum yazdı
Fyzasrn Gizem93 Bende de 15 haftalıkken başlamıştı bacak ağrıları geceleri hiç uyuyamiyordum kasilmaktan doktorum günde iki tane sade soda iç demişti akşamları yemekten sonra bı tane gece yatmadan önce bı tane içiyordum şimdi 39+5im hala o şekilde devam ediyorum ve rahat rahat uyuyordum doktoruna sorup bı dene istersen
yamacinannesii Gizem93 benim de öyle sabah bacaklarımda hiçbişey yok gece yatıyorum bacaklarımın ağrısına uyanıyorum zonkluyo resmen geçmiyo maalesef
momiesbabies Gizem93 ayakta çok kalmayın ve magnezyumla d3 vitamini iyi geliyor. ben biraz fiziki olarak basenliyim bazen ağrıların basenlerden sebep olduğunu da düşünüyorum ağırlaştıkça bacak tartmıyor bence . sabahları kalkıyorumkş kemiklerim ağrımış 😔🥺
Gizem93 Fyzasrn Aslında bende hergun 1 tane iciyorum ama yeterli olmuyor demekki persembe gunu randevum var o zaman sorucam doktoruma.
Fyzasrn Gizem93 Bencede bı sorun banada faydası olmazsa magnezyum ilaç yazarım demişti bana faydası olduğu için ilaca gerek kalmadı
ebruzb Gizem93 evet benimde 17.haftamda öyle oldu gece boyunca ağlamıştım ağrısında allahtan ertesi gün randevum vardı doktoruma söyledim magnezyuma başlattı çok rahatladım ondan sonra 🙏🏻
Melikebyk Gizem93 benim 20 hafta civarında başlamıştı, ağrıdan uyuyamıyordum. Doktor magnezyum verdi hiç ağrım sızım kalmadı
Sevilss Gizem93 Magnezyum calsiyum ikisninide kullanıyorum bende yetmiyor maden suyu içince üstüne bi tık daha iyi geliyor
glbyzksr Gizem93 iki gundur geçmeyen ağrılarım var benim de. 31+6 olduk. Uykudan uyanıyorum kalkmaya çalışıyorum zorlanıyorum. Yürüyorum biraz belki geçer diye geçmiyor. Magnezyum da içiyorum ama yine de ağrıyor