ZnznNazlican seni çok iyi anlıyorum 4 yıl bende bekledim tüp bebek 5.gün dondurulmuş ve orta kalite tuttu ondan önceki iki kaliteli tutmamıştı ben 8. gün kan testinde öğrenmiştim aslında kasık bel ağrısından çok göğüslerden anlaşılıyor diğerlerinde göğsümde ağrı yoktu bunda çok ağrıyodu biliyorum çok üzülüyosun ama 11.gün idrarda da çıkardı diye düşünüyorum inşallah tutmuştur dualarım seninle