harikaanne sewe bende grip gibiyim şuan 2.doz vuruldum biontec ama her bünye farklı reaksiyon gösteriyor.
sewe harikaanne çoğu kişide grip , ateş , eklem ağrısı vb etkileri olabiliyor maalesef. Aktif aşı olduğu için