bebisinannesi33 Hanımlar merhaba bugüne kadar 3 doktora görünmüştüm üçüde erkek demişti şimdi ise 16. Haftada kız ihtimali yüksek dedi ne düşüneceğimi şaşırdım valla sizde oldu mu böyle
sehrengiz_8 bebisinannesi33 bence bu kadar doktora gidip gözükmenize gerek yok ki zaten görünen de o kiz kafa karışıklığından başka bir şey yapmamış. Erken daha hazırlık yapmak içinde ben sadece 13. Haftalıkken gittim erkek dediler başka da gitmedim nasıl olsa detaylı ultrasonda muhakkak belli olur.
Nur63 bebisinannesi33 benim eşimin komutanın eşi 26 haftada erkek olduğu belli oldu ilk onlarda kız bekliyordu detaylı ultrasonda belli olur
MinikEkran bebisinannesi33 bizimde 21. Haftaya kadar belirsizdi ilk kıza benziyo dedi doktorum sonra erkeğe detaylı ultrasonda kesinleşti erkek olduğu
bebisinannesi33 sehrengiz_8 ya benim riskli gebelik ve tüp bebek o yüzden biraz fazla doktor kontrolüm oluyor. Hazırlıktan değil de hep meraktan içim içimi yiyor kız mı erkek mi diye🤗 cok cabaladık o yuzden heyecan biraz fazla oluyr
Nur63 [url=https://www.hizliresim.com/92adzsj][img]https://i.hizliresim.com/92adzsj.jpeg[/img][/url] Cinsiyet tahmini yapabilen varmı
bebisinannesi33 Nur63 ne 26 mı😳 kafayı yerim herhalde inşallah bizim öyle olmaz da en kötü detaylıda belli olur
sehrengiz_8 bebisinannesi33 biliyorum benimki de zor bir gebelik riskli bir gebelik maalesef hep elim yüreğimde gidiyorum hastaneye ama oluruna bıraktım bir ara ben de siz gibi gidiyordum hatta iki haftaya bir gidiyordum. Yaşayacak ömrü alacak nefesi varsa ne yaparsak yapalım öyle ya da böyle olacak içinizi ferah tutun detaylıya gitmeyi bekliyorum ben de 15 ekimde
bebisinannesi33 sehrengiz_8 ben hastanede calısıyorum elimde olsa her hafta gidicem☺️ Zor zamanlar yaşıyoruz ama herşey olacağına varır. Umarım 15 ekimde herşey istediğin gibi olur☺️
MelekAlyaM bebisinannesi33 canım 12. Haftada erkek dendi bana 16 da kesin kız suan 18 im kızım olucak
bebisinannesi33 MelekAlyaM aa benimde 12 de erkek dendi 16 da kız dendi o zaman benimde kız ihtimali yüksek🤗
sehrengiz_8 bebisinannesi33 İnşaAllah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım bugünleri bekliyoruz. Siz de zaten sağlık çalışanı iseniz her gün gitseniz de olur virüsle her daim temaslı olabilirsiniz. Hakkınızda her şeyin en güzel en iyi şekilde hayırla gerçekleşmesi temennisi ile.