Yasemin3739 Sabah post açmıştım 38 haftalık hamileyim bebeğim 3 hafta geri yarın 11 de sezeryanım vardı ama dün yaptıkları test pozitif çıktı ve şuan ne yapacağımı bilemez haldeyim hastane yönlendirme yapmıyo sabahtan beri ağlamaktan perişan oldum napmam lazım
Jdjdjdjk Yasemin3739 ben görmüştüm Sezaryana alınan covidli bi anneyi koruyucu kıyafetlerle girmişlerdi, sizinde vaktiniz kalmadıysa almaları lazım
Seda_nrr Yasemin3739 korkmayın ağlayıp kendinizi ve bebeği strese sokmayın 🙏🏻 Çevrenizde ki devlet hastaneleri ile iletişime geçin mutlaka biri alır.Sonuçta oda hastane ve binlerce doğum yapan insan var sizide en güzel şekilde karşılarlar içinizi ferah tutun 🌸
Gul01ag Yasemin3739 çok geçmiş olsun Allah şifa versin bende 39+1 covid pozitif bugün 8.günüm bizim burada özel hastaneler pozitif hasta almıyor acil bir durumda devlet hastanesine gitmemizi söylediler ağrım olduğunda sadece parol içebiliyorm.
Yasemin3739 Birdemetgul Öyle bir ihtimal olabilir mi bende kendimde covidlik bir durum görmüyorum duyduğum da çok şaşırdım
Yasemin3739 Jdjdjdjk 38 haftalık oldum ama gelişim geriliği olduğu için sezeryan olucaktım durumlar değişti tabi
Seda_nrr Yasemin3739 size ve bebeğinizin durumuna göre yapıyorlar tabi tehlikeli bi durumda bekletmezler
Gul01ag Devlet hastanesi de solunumda felan yada bebekte sıkıntı olmadığı sürece sezaryen almıyoruz dedi suyun yada sancın gelmediği sürece gelme dediler bana ama sizin durum farklı bi görüşün belki alırlar
Yasemin3739 Gul01ag Benim çatı darlığım da var birde 3 hafta geri olunca sezaryen olsun dedi doktorum ama pozitif olduğum için hastane kabul etmiyomuş başka bir yere gidin dediler ve başka bilgi vermediler
Elfvli Yasemin3739 benim arkadaşım da doğum yapacağı gun yapılan testte pozitif çıktı. Ozel hastaneye gidiyordu. Başka bir özel hastaneye sevk ettiler. Doğumu gerçekleştirdiler. Erteleme vs olmadı.
Yasemin3739 Elfvli Bana da devlet hastanesi denildi 112 yi aradık gittiğim özel hastane biz yapmıyoruz dedi