ulku0707 Öğlen 2 3 saat uyudum kusmayla kalktım kustum falan yüzüm gözüm dudaklarım şiş bişey olur mu? Endişelendim🙄
Veraay60 ulku0707 eller ayaklarda da varsa idrarda protein sorunu olabilir doktorunuza danışmanız çok daha uygun olur 🌻
Emel123 ulku0707 gebelik zehirlenmesi olabilir. Yüksek tansiyon sebebiyle olur. Yüzde şişme olursa hemen gel demişti doktorum. Tehlikeli bir durum hemen gidin