SaadetBayrak Kaderyas bizim kız bebek 700 gramız bizde☺️ Zayıf dedi doktor kendi doktorm yoktu başla bi doktpra muayne oldum zayıf ama uzun bi bebek dedi nette normal yazıo bu kilo
busrasahinn SaadetBayrak benimki de 750 gramdı canım doktorum gayet iyi olduğunu söyledi bana oğluşum olacak benimde 🤔
SaadetBayrak eminergunn doktor çok gıcıktı ya sevemedim uyuz uyuz konuştu bide kalktı zayıf dedi pek önemsemdm internette bile 500-650 arası olmalıdır yazıo
Bukett95 Kaderyas şimdiye kadar hiç almadan ilerliyorum bebeğin kilosu da haftasına göre iyiymiş 600 gram di 4 gün önce