Duygucesur Doğumdan sonra gaz olmamasi için neler yaptiniz ne kadsr sürede çikiyorsunuz acaba hastaneden ?
Saripapatyam1 Duygucesur gazını çıkarırsan 1 gün kalıyorsun. Gazi çıkarmak için bol bol yürümek su ve kayısı hoşafı içmek gerek
zehranurr Duygucesur ben 2 gece kaldım ertesi gün gazım çıkmıştı ama hep yürümeniz lazım benim bebeğimin biri küvezdeydi yoğun bakıma devamlı yürümekten gazımıda çabuk çıkardım, büyük abdestimide hemen yapabilmiştim.