Momy11 32+0 olduk bugün 1700 dedi kilosu az gibi geldi bana sizinkiler nasıldı bu haftada kızlar merak ettim
twofruits 32+3 çarşamba günü kontrolüm vardı 2 hafta önde gidiyor 2200 dedi doktor yediklerine dikkat et bunun bir de doğumu var dedi 😂
Mumy01 twofruits normali o zaten 36 dan sonra kilo alımı yavas ilerliyor haftada 250 gr felan bazılarında daha az hatta benimde o haftalarda 2300 gr dı. dogum yaptım utrasonda 3500 demisti doktor ama 3382 gr dı dogdugunda %10 u doğumda zaten gidiyormus