Bebek9 Bilge6156 canım 2 kere kimyasal geçirdim. Testte gebelik var kanda gebelik var ama kese oluşmadan kanama başlıyo adet kanaması ile atıyorsun dışarıya. Kürtaja gerek duymuyorlar
Kubra411 Bilge6156 beta bir noktaya kadar yükselip düşüyor kimyasal gebelikte canım ama sen yine de bir dra görün