Elifblr valla bende acımıyor diyenlere okadar özeniyorum ki 2kere alttan muane oldum bağırdım ağladım açıkcası işkence gibi geldi bana belki de bünye meselesi ve benim bu alttan muane bende Doğum korkusu oluşturdu. Doktor aslında dün yine alttan muane etmek istedi gibi ama benim gözlerimde ki o korkuyu hissedince edemedi bile benim psikolojimi bozdu anlamadım neden böyle korkuyorum 😞 ve sırf bu yüzdem alttan muane olmak istemediğim için sezeryan kararı aldım