Merhaba hanımlar ben 12 haftalık hamileyim gece saat 4 te bı uyandım ki çok çişim geliyo bebeğim gobegimin altında toplanmış bı top gibi olmuş ve çok sertti tuvalete gidip geldikten sonra 1 saat sonra baktım normal haline döndü ve bugün sabhtan beri sağ kasigim adet oluyomusum gibi agriyo bana neler oluyo ilk gebeligimde boyle şeyler yaşamadım çok korkuyorum randevum pazartesi günü hemen acile gitsem mi normal mi