Kızlar ben ev hanımıyım , daha önce çalışıyordum ama gebelik boyunca çalışmadım onun öncesi çalışmamaya başladım . Şimdi ben her hangi bir ücret alacak mıyım devletten bir hakkım var mı ? İnternette araştırdım fakat anlamadım . Nerelere başvurmam lazım alacaksam