Kızlar iki düşükden sonra ilk gebeliğim tüp bebek ve riskli gebelik cok şükür son 95 gün kaldı yavaş yavaş eksikleri tamamlıyoruz ama ben bebek esyalarini gördükçe eriyip bitiyorum sonra içimi korku sarıyor ya birşey olursa diye ama içim kıpır kipir benim gibi olan varmı içimi bı huzur sarıyor anlatamam hayaller kuruyorum felan rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbim sağlıklı sihatli hayırlı doğumlar nasip etsin cümlemize💙🤲