Efsabozdag benımde ılık doğumum olucak ben korkmuyorum çünkü neyın ne olduğunu nasıl olduğunu bılmıyosun bılmedıgınde ıcımde korkmaman gerek bence bol bol dua et herkesın acı çekme oranı farklıdır kımı rahat bır sekılde Doğum yapar kımı agrı ceke ceke kendını rahat bırak düşünme daha haftan erken aklına getırme