Sonunda beklediğimiz o gün geldi😍 09.09.2021da saat 10 da hastaneye yatışım yapıldı. Önce covid testi yapıldı.Ameliyat önlüğü giydirildi damar yolu açıldı kanlar alındı ve bekleyiş başladı. Zaman geldi hadi alıyoruz dediler ve doğuma gittim.13:10 da minik prensesim geldi ezan okunuyormuş o esnada 🤲🏻 Daha sonra ben gözlerimi actigimda saat 2:15 di kendime geldim ve sordum ilk şey bebeğim iyi mi❤️
Oda ya çıkardılar ve bebeğime kavuştum. Çok şükür 3000gr 50cm pamuk gibi bı kızım oldu 😍 ilk yataktan kalkış biraz zorladı tabi ama yürüdükçe toparlandım. Doktor kontrolerimi yaptı herşey yolunda dedi bir gece kaldım daha ertesi gün akşam üstü tekrar pansumanlarim yapıldı çıkmadan bebiside yikattim🤗🐣 Şimdi çok şükür evimizdeyiz . Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin sağlıcakla kavuşun bebeklerinize inşallah ben burdan artık mezun oldum happskids te görüşmek üzere 👋🏻