Hanımlar merhaba, adetime 5 gün var dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Dün bugun kasıklarım hafif hafif ağrıyor pembe Bi leke geldi az önce kaset test yaptım yine negatif sonuç. Ama kasıklarım hala ağrıyor. Hamile olma olasılığım nedir? Bu durumu yaşayanlar var mı yardımcı olursanız sevinirim