23+5 hamileyim geceleri pek uyuyamıyorum korona günüm dün bitti piskoljım mi bozulduda uyuyamıyorum bilmiyorum basım çok ağırıyor dünden beri…. diş ağrımda var 1 haftadır gece zaten yatamıyordum dişten mi koronadan mı hamilelkten mi bilmiyorum bu bai ağrısı bu haftalar da normal mi