39olcaz yarın nişan geleli 1hafta oldu nst de sancı görünüyor su sızıntısı oluyor doktor suyun azalmış diyor dogmazsa suni veririz kanala girmiş diyeli 1hafta oldu heran hazırlıklı ol deyip umitlendirdi beni sancılarım 1saat düzenli geliyor anlatıldığı gibi ama devamı yok çok ama çok yoruldum doktorun bilgisizliği kızımı özlemem çok yoruyor 😑😑dogmazsa suni diyo ama suyu azalan bebek 2haftada zarar görmez mi günde 3litre su içmeme rağmen ☹️devlete gidiyorum bu arada orda da sezaryan yokmuş napcam hiç bilmiyorum 😕😕