aybsr inşallah faydasını görürsün birde bana emzirme sonrası bir iki damla sütten yüzüne sürersen de faydası olur demişlerdi . Daha birçok öneri var lahana yaprağı vs gibi ama en kolayları krem ve kendi sütünü sürmek . Ben kremlerin çok faydasını görmüştüm her emzirme sonrası sürdüm çocuk o kremi emse de sorun olmuyor