Kizlar biz bursa İnegöl’de yaşıyoruz , 2 sene önce kızımı inegol devlet Hastanesi’nde doğurdum memnundu kaldım. Normal dogumdu doğum odaları ayrı ayrı içinde tuvaleti banyosu herşeyi vardı hemen arkası doğumhane kismiydi biz 1 buçuk ay sonra BALİKESİR BANDİRMA YA taşınıyoruz eşimin işi geregi orda yaşayıp doğum yapan annelerden ufak bir bilgi istiyorum :)