iremby GamzeYlcnr ben 6.hafta keseyi gormeye gittim 5.haftada gozukmedi kese cunku. Ama gozukenler hatta kalp atisini duyanlar bile var. 6.hafta gittim kese gozuktu ama kalp atisini duyamadik. 7.hafta da duyduk. Herkesin farkli oluyor. Sıkma canini iyi dusun 😊
gzdalp Ben de salı gidicem kalp atışını duymaya ama gördüm bu hafta minik minik inip çıktığını🤗 hepimiz görelim inşallah 🙏🏻
oznursrm GamzeYlcnr Çok sevindim canımm yarın bende 6+4 üm son adet tarihime göre.İnşallh bizde duyarız.Yazarım sana da.Bana da dua et.☺️❤️
oznursrm GamzeYlcnr Kuzum çok şükür meleğimi gördük.Kalp atışını da dinledik.Doktorumuz 3 hafta sonra artık aylık kontrol için çağırdı.Allahım herkese bu duyguyu tattirsin.Maşallah,sübhanallah,tebarekallah bebeklerimize.☺️❤️