Kızlar selamlar, bugün ikili tarama testim vardı. Burun kemiği görüldü, ense kalınlığı 2.2 çıktı. Doktorum biraz yüksek buldu, yüksek risk diyemem ama sınıra yakın olduğu aklımızda bulunsun. Ona göre davranalım dedi. Böyle bir sonuç alan var mı acaba? Moralim bozuldu biraz 😭