Sngl_123 Eskişehir de yaşayan şehir hastanesine giden varmı bide hafta tutarsa 36 haftadayım yalnız hissediyorum gurbetlik çok zor
Elsu26 Sngl_123 ben Eskişehir de yaşıyorum normalde yunus Emre’ye gidiyordum ama doktor değiştirmeye karar verdim artık şehir hastanesinde Hüseyin beye gidicem ilk defa ayın 20 sinde 😊
Ysmnkzz Sngl_123 merhaba bende Sehir hastanesine gidiyorum ilk kontrolum du gecen ay Huseyin Oguz Yuvanc ve hanimi Tugba Yuvanc var ikisinden hangisine randevu buluyorsam ona gitmeyi dusunuyorum.
Havva_Mavis26 Sngl_123 bn canm emek te oturuyorum sehir hastahanesine ali alhana gidiyorum 21 haftaligiz🥰
Ysmnkzz Sngl_123 Elsu26 ben ona gebelik den önce gittim kontrole bişeyim varmı gibisinden kadının tavrı hoşuma gitmedi, ne işin var der gibi davrandı o yüzden soğudum ondan 🤦🏼♀️ Gebe iken hiç gitmedim.
Elsu26 Ysmnkzz Hüseyin beyden herkes çok memnun ama ilk defa gidicem eşini de iyi diye duydum ama şaşırdım şimdi inşallah denildiği gibi iyidir Hüseyin bey
Ysmnkzz Elsu26 ben gittim yaklaşımı davranışı gayet güzeldi ilgilendi, sorduklarıma cevap verdi. Sadece çok yoğun bir doktor, içerde benim sıram varken birileri girip bişeyler soruyorlar (insanımız da saygısız tabi) o yönden sıkıntı sadece..
Havva_Mavis26 Elsu26 gercektn cok iyi adamin iki kelomesinden biri allah adam cok efendi ve iyi bir doktr