Canselyaren benimde 12 haftalıkken kız gibi ama net değil dedi bugün 16 haftalığım kontrol vardı boş görüyorum kız dedi ama bacakları üst üst bağdaş kurmuş 😂 ama bacak arası boş dedi bende erkek demiştim ama kız gibi geliyordu hep niyeyse 😂 bugün kesi gözüyle bakıldı ama bakalım sağlıklı olsunlar da