Gulsah1616 2.sini henuz yapmadim, ister sezaryen ister normal dogum ikisine de yunus bey giriyor ve saat kac olursa olsun. Ben sezaryen oldum, planliydi, kendi yapti ama ablam gece 12de normal dogum yapti ve yunus bey o saatte gelip normal dogum yaptirdi. Eger yillik izinde filan olmazsa kendi geliyor. Allah saglikla evladinizi kucaginiza versin 🍀