snglcll ben o zaman yaşamadım akıntı agrı falan ama 25 haftadan sonra kasık agrısı ara ara oluyor ama akıntım çok var bas edemıyorum artık kasık agrısınada enfeksiyon çıktı ıcın olur dedı doktor ılac kullandım kasık agrılarım gectı ama akıntım hala devam edıyor