11 haftalık gebeyim
İki yıldır hiçbir şekilde test bile yaptırmamıstim korona olmuşum nasıl bulaştı hicbir bilgim yok kemiklerim çok ağrıyor öksürükten kemiklerim batıyor sanki o kadar açıyor tüm kemiklerim. Baş ağrısı mide bulantısı hapsirma da var tat koku az alıyorum. Hamilelikte ilaç da kullandirmiyolar sadece kan sulandirici iç dedi doktorum. Benim gibi olan var mı ve ilaçsız kaç günde atlattiniz hiç gecmeyecek gibi geliyor bı hafta oldu her gün aynı uyanıyorum çok zor ilerleme hissetmiyorum.