Kızlar 2 agustosda bi sayfaya siparis verdim tulum eldiven şapka battaniye ve yastik.3 4 haftaya biter dedi.31 haftalikdim simdi 36 haftalik olduk 2 3 haftaya doğum olabilir ve ben valizi tam kapatamiyorum gelmediği icin.Kadin aramama cevap vermiyor msjima.gec cevap yaziyor su gün cikacak bugun cikacak,aksam haber veriririm deyip oyalıyor 15 gündür.kapida ödeme allahdan ama vebal almakda istemiyorum isimli kisiye özel olduğu icin.Ne yapicam sizce