Mom2525 Liyaa Liv hospital Hatice hanim, bir kere gidebildim orada yaşamayız uzakligindan dolayı gidemedim ama mükemmel ilgisi konuşması bilgisi her şeyi eğer imkanınız varsa şiddetle tavsiye ediyorum bende tavsiye üzerine gitmiştim
Liyaa Mom2525 Bilgili bir doktor mu cnm? Kaç haftaliksin? Çatı muayenesi hakkında görüşünü bilio msn doktorun? Ayrıca doğum ücreti ne kdr?
Arslanmedine Minikmucizemizzzzz kaç haftalıksın doktorumuz aynı bende 36+6 dayım seviyorum doktorumu başından beri ona gidiyorum
blueberyy00 Liyaa Doğum yapmadım henüz ama defa life Arif denize gidiyorum annemi de doktoruydu kendisi gayet memnunuz ailemde bir çok kişi tercih ediyor
Liyaa blueberyy00 nasıl bir doktorcnm ? Bilgili bir doktor mu? Çatı muayenesi hakkında düşünceleri neler? Doğum ücreti ne kadar?
Mom2525 Liyaa doğum ücreti SGK 3200 muayene 140 ama ultrason görüntüsü 3 boyutlu ben 37. Haftamda kontrol oldum geçen hafta ilk defa kızımı canlı gördüm resmen doğmuş gibiydi çatı muayenesi yaptı normalci bir doktor meyve sebze yemelisin dedi sürekli son ayda haftada bir çağırıyor sanırım hastane otel gibi diyebilirim kadın doğum alanına girdigin andan itibaren asistan mi denir danışman mi tek tek ilgileniyor doktorun odasına götürüyorlar sonra nst vs her alanda yaninda ilgililer bir kere muayene oldum ama bayıldık hastaneye ve doktora hatta dün kendi yaşadığım şehirde kontrolüm vardı eşim verdikleri ultrason kağıdına bakıp ‘ayni parayı veriyorsun hastane doktor kalitesi bile ne kadar farkediyo’ dedi memnun kalırsın gerçekten denemelisin
Mom2525 Liyaa ayrıca hastanenin yorumları çok iyi herkes kendini 5 yıldızlı otelde kalıyor gibi hissetmiş
B8use Liyaa ben deva hastenesine gitti 10 haftaligim sezen buko ya gittim 135 TL muayene ücreti suda doğum yaptırıyor diye onu tercih ettim ama şimdi doğum koçu tuttum o da liw hospital da eda hanımı onerdi bundan sonra ona devam edeceğim 9 ay boyunca inşallah doğum koçu eşliğinde
Liyaa B8use eda hanımı önerme sebebi neydi? Sordunz mu? Bir de doğum kocunz kim:) Hatice diye biri mi?
blueberyy00 Liyaa ben henüz yeni Hamileyim çatı muaynesi hakkındaki görüşünü bilmiyorum daha önce bir çok doktor değiştirdim bilgisine güvendiğim bu oldu sağlıklı bir muayne süreci geciriyorsunuz numarasını veriyor zaten istediğiniz herşeyi rahatça sorup bilgi alabiliyorsunuz muayne ucreti yeni zamla 165 oldu
Sennaaaa Yurdanur gürçay açılmışa gidiyorum özel muayenehanesi var ikinci doğumumu yaptıracağım inşallah cok memnunum çok dikkatli bir doktor
Liyaa Sennaaaa ilk doğumda çatı muayenesi yapmış mydi cnm? Kaçıncı hafta yapmıştı? Muayene ve doğum ücreti ne kdr?
B8use Liyaa evet Hatice hanım konuştuk çok iyi bir doktor dedi aslında ben eda hanımın gecmisine baktım özel üniversite mezunu pek emin olamadım ama doğum koçum onerince tamam dedim
B8use Liyaa birşey dicem şimdi girdim baktım Gaziosmanpaşa üniversitesi yazıyor sanırım burasi özel univ değil ben karıştırdim galiba kusura bakmayın şimdi tekrardan baktimda ozgecmisine
Sennaaaa Liyaa evet 37.haftadaçatı muayenesi yapıyor 1 kontrol bir ücret 350 lira veriyorm doğum ücreti 5bin tl istediğim hastanedede doğurabilirim çok rahatlatıcı bir doktor ben özellkle ilgisi ve dikkati için gidiyorum zehir gibi asla unutmaz birşeyi
Liyaa B8use B8use Hatice hanım için ücret ne anlastnz cnm? Doualalik için? Bir de eda hanımın doğum ücreti ne kdrmis?
Rumeysa_nur Bende Ncr’de Emel Peri Canbolat’a gidiyorum. Kendisinden çok memnunum. Ayda 1 kere çağırıyor. Muayenesi 165 lira ancak Meb kartınız olursa indirim oluyor. Doğum ücreti de 2500 liraymış, doğum şekli ayırt etmeksizin.