Nukhet-07 Merhaba 21 haftalık hamileyim. Doktorum bebeğin suyu fazla, organlarından kaynaklananilir yada sizin şekeriniz olabilir dedi. Ayrıntılı ultrasonda organlarında biley öıkmadı şükür. Benim tahlillerim yapıldı şekerim 75 çıktı. Onda normal. Ultrasoncu bir nedene bağlı olmayabilir ama Kromozomsal biley de olabilir dedi. 2 li tarama da düşük risk çıkmıştı. Ense kalınlığı bırun kemiği herşey de normal. başına gelen yada bilgisi olan var mı ? 😔
ruyyyyyaaaaaaaa Nukhet-07 benimde 25 haftadan beri suyum çok fazla şeker vs hiç bişey çıkmadı 35 haftaya geldik haftada bir kontrole gidiyorum kordon sarkması durumu var allah korusun
Esraaaaaaa Benimde geçen sene hamileliğimde suyum fazlaydı ve doktorlar gırtlağında sıkıntı olabilir suyu yutmaya bilir diye erzuruma gönderdiler.Erzincanda yaşıyorum ama burda detaylı ultrasyon yok o yüzden erzuruma gittik ve doktor dediki hiç bir sıkıntı yok içini ferah tut dedi.bence sende içini ferah tut.sonradan kendi kendini dengeliyor
Littlemisssunshine Hiç canını sıkma. Muhtemelen bu aralar çok karpuz kavun ya da dondurma yedin. Daha ayın 9 unda aynı teşhis kondu bana detaylı ultrasonda. Denildi ki dondurma, tatlı. Şekerli meyvelerden uzak dur. Ama dün normal kontrolde su normal seviyelere gerilemiş dedi doktoruö. Bu 10 günlük sürede ne dondurma yedim ne de şekerli birşey (meyve de dahil). Kendiliğinden normale döndü canım
Nukhet-07 Littlemisssunshine bende meyve öok yemiştim şekerim de nırmal çıktı ama belki sebebi o olabilir.normalde meyve pek aramam sırf vitamin olsun diye yiyodum bende dikkat edeyim belkş faydası olur.çook teşekkür ederiimm 🙏🏻🙏🏻😘
Nukhet-07 ruyyyyyaaaaaaaa allah korusun az kalmış neyse ki inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini🙏🏻🙏🏻🙏🏻