Kızlar şuan 23 haftalık hamileyim çalışamazlık raporu bildiğim kadarıyla 32. Haftada alınıyor ve düzenli ücreti yatıyor diye biliyorum fakat benim şahıs şirketim var devlet bana yine de o ödemeyi yapacak mı yoksa kendi iş yerim olduğu için yapmayacak mı bir diğer sorum ise doğumdan sonra çalışan bayanlara 10-15 bin TL arası para veriliyor olması o verilecek mi?