Merhaba arkadaşlar gebelik şekerim çıktı düzenli olarak şekerimi ölçüyorum hiç bir öğünde açlıkta da toklukta da sıkıntı çıkmıyor çok şükür ..fakat sabah tok karnına ölçtüğüm zaman hep yüksek çıkıyo sebebini anlayamadım sizde de böyle bi sorun var mı ?