Happy41 Merhaba hanımlar 37+4 günlük hamileyim bu 3 gundur hareketleri cok azaldi cok derinden geliyor gibi bugun sabahtan beride 2 3 ağır hareketi oldu sizlerde durum nasıl ? Artık yeri daraldı biliyorum boşunamı tedirgin oluyorum acaba
Eda-5807 Happy41 bende 36+2 yım hareketlerı az hıssedıyorum doktor nstye falan bağladı hersey güzel çıktı sancı falan yok ama hareketlerını az hıssedıyosan karanlık ortama geç sağ tarafına yat sol elını sol tarafına koy 2 saat ıcınde 10 kez hareket ettıgını hıssedıyosan bızım ıcın yeterlı dedı bende her gün yapıyorum gece yatarkene
gokcekocyigit07 Özellikle son haftalar bebek hareketleri takibi önemli, günde 10 hareket bekliyor genelde doktorlar, elbette yeri daraldığı için de oluyor ama bence ihmal etmeyin doktorunuza danışın, nst takibi yapılsın, en sağlıklısı 👍
Happy41 gokcekocyigit07 Salı günü randevum var ara ara hareketleri oluyor günde 10 olarak takip edeyim o zaman
Happy41 Ve bebeğim hala dogum pozisyonu almadı sanırım kafası yukarıda karnımın yukarısı sürekli top gibi ve semsert