bus_ra1 ayy yokk yokk o kızamık geçirmişsiniz yada aşınız var yakın zamanda, bağışıklığınız var demek . aksinee yüksek çıkması iyi hemde yaş ilerledikçe o değer düşüyor gençken daha yüksek. ben çok korkmuştumda görümcemde hamile 36 yaşında onunki düşük çıkmış baya doktor dikkat et kızamık olma demiş, olmak kötü hamileyken. değerin yüksek çıkması iyi yani