bahar5461 Kızlar kan tahlili de wbc değerim 10.40 çıkmış normal degerler 4-10 arası. Çok az üzerinde yani . Bunun yanında NEU da çok az yükselmiş sınırda gibi . Böyle bir durumla karşılaşan var mı. WBC beyaz kan hücrelerimiz yani lökositlerimiz
Mavi34 bahar5461 enfeksiyonda yükseliyoro değer ama o kadar ufak rakam farklılıkları pek birşey ifade etmiyor genelde.normal der doktorlar