Babybe Kızlar son 9 gün en son 5 gün önce doktora gittiğimde (38.hafta) bebek daha kanalda bile değildi. Doğum ve virüs korkusu derken bir an önce sağlıkla kavuşmak istiyorum. İlk doğumum olacak ne ağrı ne nişan. Ne olacak böyle?
Skrye03 Babybe Ah ah sorma bende ayni 39+3 üm en ufak bi belirti yok nts de sancim da cikmiyo gelesi hic yok bu bebislerin
2inciannelik Babybe canım eğer bebeğin makat geliş değilse yani kafası yukarıda değilse doğumu kolaylaştıracak şeyler yapabilirsin yürü merdiven çık pilates topunda zıpla hurma ye
ezos Babybe 36 haftayı bitirdik doktorum perine masajı meme ucu masajı korunmasız ilişki önerdi gıda olarak ta adaçayı böğürtlen yaprağı çayı ananas günde 7 adet hurma her akşam yürüyüş pilates topunda yarım saat kalça hareketi bunları önerdi yapmaya çalışıyorum belki sana da faydası olur
Mrvren Benim de kanala girmemiş bebeğim(38.haftadayım ) bir de üstüne yüzü karnıma dönükmüş(oksiput posterior)bu şekilde kanala girerse çok zor olur doğumun bir hafta daha bekleyelim sonra sezaryen için tarih verelim dedi.Ne açılmam var ne sancım , dua ediyorum kanala doğru şekilde insin diye .
Mrvren Babybe inşallah hepimiz için 🙏Doktorunuz kanala inmesi , doğumun hızlanması için yapabileceklerinizden bahsetti mi acaba ? Ben dün duyduklarımın şokuyla soramadım hiçbir şey . İnternetten araştırdıklarımı zaten yapıyorum bir tek secde pozisyonu alıp bekleyin ve sıcak suya oturun denmiş onları denemedim.
Babybe Mrvren Hayır söylemedi. Aksine merdiven çıkmak, yürümek, cinsel ilişki yaşamak, hurma/ananas yemek doğumu hızlandırmaz ve kolaylaştırmaz dedi🤷🏻♀️
Skrye03 Babybe Aynen canim hem suni sancidan korkuyorum hemde suni sanci cekip sezeryana alinan cok kisi var o yüzden hiç sanci cekmiyim bari diyorum
Aziiii Bende 38 haftadayım, hiç bir belirti yok, bol bol adaçayı, hurma, squat, nefes egzersizi, sabah akşam olmak üzere 2 kere yürüyüş, bakalım paşa ne zaman gelmek isteyecek🤷
Zeynepdogan Babybe kiz benim bebegim kiz benimkide gelmek bilmiyo guya kizlar erken gelir benimde son 9 hic bi belirti yok daha bi 9 ay daha kalasi var gibi😂
Melike1414 Beniöde 38. Hafta ve bebek kanala girmemiş dedi doktorum. Sancın gelince çömel dedi. Kanala inmesi için ne yapmam gerektiğini söylemedi