sehrengiz_8 Birgulada yan etkisi çok alerjik bir vücudun var dedi doktorum biontech önermedi sinovac oldum
sewe Biontec aktif aşı olduğu için doktorum sinovac önerdi . Vaka sayısı çok çok fazla olduğu için mecburen 1. Sinovac aşımı oldum .
Mltm88 Birgulada Birinciyi 29 haftalıkken sanırım, ikinciyide 20 gün sonrasında ..Hiç sıkıntı yaşamadım
Birgul gizzzy35 Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜
cahillesohbetikestim Birgulada bugün biontech oldum doktorum hem koruyuculuğu yüksek hem de gebeler de yeterli çalışma var dedi çok şükür iyiyim herhangi bir yan etkisi olmadı 😊
Birgulada cahillesohbetikestim varmı herangi bı skntin bebek hareketlerin filan bu arda kaç haftaliksin
fatmanuruslu42 Birgulada ben 2 doz bıontech oldum doktor tavsiyesiyle allaha sukeu hıc Bı sıkıntı olmadı