Zelihaoncl Kızlar merhaba 37 haftalıgız dunden beri akıntım ve bel agrım var hatta gecede mideme agrı girdi uyuyamadım bunlar dogum belirtisi mi acabaa
Zelihaoncl Nişan nasıl olur bilmiyorum da renksizde olur dedi doktor boyle sut beyazı gıbı ıslak akıntım var ıkı gundur
Zelihaoncl Momlf Kılodum da ıslanıyor bilemedim gecede ilk defa mide agrısi ile uyandım cok fenaydı ya uyutmadı