M_agayeva Kizlar 17 hafta kaç aylik oluyor ve kimde hamiləlik çizergesi varsa hafta ay olarak payıasa bilirmi resim olarak
Denizyildizii M_agayeva internetten baksana cnm. Gebelikte ay hesaplama yaz cıkıyor. Birde son adet tarihi üzerinden kac ay geçtiğini sayabilirsin cok basit
lunam M_agayeva 17+0 ise yarın tam 4 aylık oluyor. https://budizzz.com/pages/kac-aylik-hamileyim bak burdan hesaplayabilirsin. Bir çok kişi 4 haftayı bir ay olarak hesaplıyor ama o yanlış. Ay hesabı yapılacaksa 30 günden hesaplanmalı.
sehrengiz_8 M_agayeva dört ayı bitirmiş beşinci ayı dolduruyor oluyorsun canım. Ama soranlara dört aylık diyoruz ben de 17 olmak üzereyim