2 gündür karnımın alt kısmında bi rahatsızlık hissi var gaz mı sancı mı bilemiyorum rahatsız ediyor beni. Kasılma da yaşıyorum çoğu zaman günde ama bu karında ki garip his nedir çözemedim doktor kontrolüm de haftaya cumartesi. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi