XelisaX Merhaba kızlar 25+0 haftalık gebeyim, bu kaç aylık oluyor 🤣 insanlar sorunca ne diyeceğimi bilemiyorum 🤣
Denizyildizii XelisaX kac günlük yazıyor uygulamada. Onu 30 30 ayırın. O şekilde basitçe bulabilirsiniz. Yada adet tarihinden kaç ay geçtiğini sayın oda çok basit 😊
Fatmakara97 XelisaX 5. Ay geride kaldı 6nın içindesin hatta 6 bitmek üzere bende seninle aynı 25+1 canım 🥰
birtanesi XelisaX internette haftanı yazıp kaç aya denk geldiğini yaz çıkar 😍 ben hep ordan bakıyorum ve hep doğru çıkıyor😌🌺 ( sayfa nın adı gebe.com )
Mom3834 Semiha_ yanılıyorsunuz ben de 25+0 ım 6 ya yeni gireceksek ocak sonu doğurmamız lazım :) @XelisaX 6 doluyor :)
Elif3434 21 hafta bitince 5 Ay bitmiş olur 6. Aya girer yani bilemedim benim 22+0 şuan 5 Ay bitti 6. Aydan 4 gün aldım böyle olmuyor mu 😅
Melek3 Elif3434 😂😂 int bakıyorm ben 30+5 m 7. Ay 5 gün yazıyor sen 22 haftada 6 ay 1 haftdaysan ben kaç aylığım 😂😂 aramızdaki 9 hafta göre sen 6 isen ben 8 buçuk aylık oluyorm 🤦
Mom3834 Elif3434 evet benim aralık 24 te bekleniyor :) eğer 6 ya yeni girmiş olsam ocak sonu olmasa da ocak ortası olur, sizin gibi :)
Fatmakara97 Mercimegim4 daha 7den gün almadın çok değişik bi konu ama 6dasın 6bütünce 7den gün alacaksın 🤣🤣
A_S_K XelisaX 6. Ay bitiyor bu son hafta. 7. Aya giriyorsun 26. Haftada. ☺️ Gebelik doğru hesaplanırsa zaten tam 10 aya denk geliyor aslında. 🙈 Doktorum demisti de.
momiesbabies XelisaX aynı günüz, ben valla bu hamile hesabını anlamadım millete nasıl anlatak .4 haftada 1 ay büyüyor demek işte 😅 haftaya 6,5 olcak diyorum ben
Elsu26 XelisaX mesela benim son adet tarihim 1 Nisan buna göre 1 Ekim olunca ben 6 aylık hamileyim dicem 😂
yagmurdzgn54 XelisaX altinci ayin tam doluyor bes gun sonra canim yedinci aya gireceksin 27 haftalik olunca