Merhaba kızlar, bugün 25 haftalık gebeyim, dün geceden beri oğlum karnımda sertleşti önümde top gibi toplandı canımda yandı acaba neden? Durumu iyi midir? Bu 2. Gebeliğim zayıf hamileyim genelde karnım çok büyümez iç karnım genişmiş ve çocuğumda kilolu doğar 🙏🏻 acaba içeride yeri mi dar anlamadım, bir de 2-3 gündür dip köşe temizlik yapıyorum oynamasıda azaldı ama daha belirgin sert oynamaya başladı, aynı durumu yaşan var mı?