Ozlemba Tetanoz aşısı vurulduktan sonra bebegimin hareketleri yok denecek kadar azaldi normal mi dünden beri çok nadir hissediyorum normalde tekmesini bile hissediyordum siz de aynı durumu yaşadınız mı düzeldi mi daha sonra
Nazzz1310 Ozlemba ben bunu özellikle ebeye sordum yok canım hareketlerini etkilemez dedi ve etkilemedi dün vurundum bende ama sen yinede bı doktoruna sor yada sağlık ocağına vurdurduysan ebeyi ara istersen ona sor
Sevgikaya1525 Ozlemba yok cnm etkilemez ben iki kez vuruldum soğuk süt çikolata yersen belki harket eder dene istersen
Ozlemba Nazzz1310 Şimdi az da olsa hissettim şükür ev tasiyoruz belki onun da etkisi olabilir yorgunluktan
Ozlemba Sevgikaya1525simdi tatlı birseyler Yedim sırt üstü uzandım hissettim şükür cnm onunla ilgisi yok sanirim
Nazzz1310 Ozlemba AA evet çok hareket ettiğin Zaman yorgun olduğun zaman hareket çok fazla etmiyor bebiş ondan fark edememissindir