Mlkbrn Merhaba arkadaşlar ilk gebelikte karın ne zaman çıkar karnınız ne zaman çıkmaya başladı 11 haftalığım ben midem den dolayı pek bşy yiyemiyorum da göbeğim karnım belli degil ilk gebeliğim bide sizlerde ne durumdasınız
gldn065807 Mlkbrn ilk hamileligimde 6 aydan sonra çıkmisti bundada şuan 12 haftaya gircez halen yok bundada öyle olcak galiba
SayeMom Mlkbrn 15.haftamdan beri kocaman karnım var sükür suan 17deyim top gibi karnım çok tatlış ya ama ben cok zayıfım suan 48 falanim hemen çıktı
Zeyyyn Mlkbrn bünye meselesi canım erken çıkanda var benim 21 haftada az birşey çıktı 30 haftadan sonra göbek oldu 😊
Belacivciv Mlkbrn 11 haftalık erken zaten ama herkesn farklı oluyor daha erken yada daha geç çıkabilir merak etmeyin. Benim 20. haftadan sonra tam belli olmaya başladı🤷🏼♀️
Guley_ 30.haftada çıkmıştı canım benim baya geç cıktı tam göbeğim cıktı dedim 37.haftada doğum yaptım 😀
Mlkbrn Merfah canım ya ben kilo veriyorum alamıyorum pek midem yemek kabul etmediği için pek bşy yiyemiyorum
Mlkbrn SayeMom zayıfmışsınız siz canm ben 62 ile hamile kaldım şu anda 60 ım 11 haftalığım göbeğim daha tam çıkmadı
momiesbabies Mlkbrn 25 haftalık hamileyim resmen hala yok. birde gittim 3 aylıkken koşa koşa hamile pant falan almaya. ama yavaştan geliyor galiba 😅
UmayGul momiesbabies ben 29 haftadayim benimde adam akilli yok hamile pantolonu aldim ama doguma kadar giyerim herhalde 😂 goren 7 aylik demez asla minicik bir karin😂
Jdjdjdjk Mlkbrn bazılarının iç karnı dardır hemen cıkar bazılarının geniştir zaman alır zaten 11. Haftada bebek kilo almıyor 15, 16 haftalıkken falan hafif belirmeye başlayıp 18 19, da yavas yavas ki alımına başlarsınız
AnnelikHayali Haftadayım. İkinci gebeliğim ve zayıf olduğum için şu iki üç gündür minik minik kendini belli etmeye başladı. ☺️Çıplakken ben anlıyorum ama kıyafetle dışarıdan henüz belli olmuyor.
UmayGul momiesbabies evet aslinda daha iyi bel agrim olmasa hareketlerimde kisitlanmiyor hem rahatiz yani☺️
[silindi] Canim iç karin geniştir belki ilk gebeligi olup ilk haftalarda çıkanların muhakkak gaz ve şişkinlik oluyor benim öyleydi seviniyordum 20. Haftaya geldim benim karnım geri dümdüz 28 de yeni yeni çıktı şuan 35 ama aman aman bir karnim yok başlarda üzülüyordum ama sonlara doğru bebeğim iyi çok şükür varsın olmasın işlerim kolaylastiriyor 😃😃❤