Powermom Merhaba güzel anneler🎀 Son 1 haftadır vajinama ve sağ kasığıma doğru sanki bıçak saplanırcasına bi ağrı ve şiddetli acı hissediyorum o an nefes bile aldırmıyor sizde bu şekilde bi durumla karşılaştınız mı paylaşırsanız çok sevinirim 💞
Nsbe12 Powermom canim bnde 34 haftaligim ayni problemi yasiyorm sanirm bebek agirlastgi icn baski yapiyo
Haviii Canim 34 haftadayim ayni durumu yasadim, Bebegim hareket ettikce batiyordu, O sekilde baya dolandim normal dediler,ama pek normal olmaya bilir, Cok sklasiyorsa batmasi,bir doktora görün derim.. Her halukarda icinde rahat eder
Gulsah89 Bende 36 haftalik hamileyim benimde cok oluyor.. bazen kitlenip kaliyorum nefes dahi alamiyorum doktora sordum normal dedi...
Sumbul Evet benim de 33. Haftamda baslamisti. Adim atamiyordum. Rahmim cikacak gibi bi baski vardi. Doktor normal dedi, bebek pelvik kaslarına baskı yapıyor dedi. Ben şimdi 38 +2 yim yine var o baski AMA ilk zaman ki siddetinde degil ya da Ben alistim.