Bende işte düşükten bir ay sonra hamile kalanları okuyup ağlıyordum, gerçi benimki düşük değil kürtajdı boş gebelikten. 8 haftalıkken almışlardı. Bir buçuk yıl boyunca kaç doktora gittim hepsi ultrason temiz dedi, hormon testim temiz çıktı. Her ay test alırdım oturur ağlardım. Nasip değilmiş deyip kendi haline bıraktım cuma günü öğrendim ki iki aylık hamileyim. Düşün reglim bir ay geçmiş ama test bile almadım ben.. umrunda olmasın kafaya takma ben bir buçuk yıldır bekliyorum. Doktorum bana her ilişki de yüzde beş ihtimalle hamile kalma oranın var yani olmamasına bu kadar takma demişti. İki kere de çatlatma iğnesi oldum o zamanda hamile kalmadım. Unut gebelik istediğini, düşünme bile o zaman göreceksin vücut kendini toplayıp odaklayacak.