Esra1- Prilam Dr kullanmaya başladım bir kaç gün iyiydim gayet ama dünden beri bulantı hissetmeye başladım ağzımın içi acımtrak sudan bile keyif almıyorum oysaki şu içmek lazımken 😔 Bulantı için yapılacak birseyler varmı belki vardır dedim 😪